Andra ronden

Ska verkligen ta tag i bloggandet nu igen, känner att jag varit så upptagen de senaste dagarna att jag inte har haft tid att ens tänka på bloggen. Men det är väl bara att ta tummen ur så att säga, om det än bara är trråkiga vardagsbetraktelser så får det vara det. Bättre än ingenting, eller hur? 

Idag har jag i alla fall inte haft så världsmycket för mig, hade skola, gjorde lite infokort innan för min kårsektion MoPed där jag sitter i styrelsen som infoansvarig. Jag gjorde i alla fall infokort för idag var det studentmässa på högskolan med alla olika kårsektioner där från alla institutioner och ett par företag som söker desperata studenter som vill jobba. 

Ikväll har det inte hänt så mycket, lite sömn, lite pizza och handling på ica. Och sen vi kom hem därifrån har jag hängt framför datorn och tv:n och kollat på nån ny serie som heter Camelot. Lite töntig men perfekt fredagsunderhållning ☺




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0