Long time no see..

Det har gått ett bra tag sen jag skrev senast, jag har varit upptagen med introduktionen på högskolan och alla underbara aktiviteter som har pågått under de senaste två veckorna. Fast nu återgår skolan till det normala, imorgon har vi terminens första seminarium och sen rullar det bara på. Vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva just nu, tänkte bara visa lite livstecken:) 

Och nu när skolan kommer in i sina normala mönster kommer jag nog få lite inspiration igen, eller rättare sagt saker att klaga på. Jag har en massa småsaker att klaga på men är alldeles för trött för att klaga på saker/personer nu.. 


Passar på att lägga upp en bild på min mat häromveckan. Notera de fina grilllinjerna jag fick till med den nya stekpannan vi köpte på IKEA för inte ås länge sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0