Up, out and awayway!

God morgon, eller inte riktigt för jag har varit uppe ett bra tag nu men nu har jag duschat, ätit frukost och skrivit det jag ska skriva tills idag. Snart ska jag iväg till skolan för att skriva ut och sätta upp de jag skrivit på. Det har blivit lite försenat eftersom jag fick ett slag av plötslig huvudvärk i fredags när jag skulle gjort det, så det åker upp idag istället! Bättre sent än aldrig:)

I lördags var jag hos Emelie på födelsedagsfest och sen var vi en svägn på kåren och tog efterfest på högskolan:) Fast det kanske inte var världens bästa ide för jag låg bakis halva dagen igår men en jävla huvudvärk. Det är konstigt för man verkar aldrig lära sig.. ^____^


Nu ska jag ta och klä på mig och fixa i ordning mig, får se om jag hinner blogga mer idag annars kommer det med säkerhet upp något imorn! 




Gammal bild men såhär såg min frukoststund ut även idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0